?
Паблик рилейшнз и реклама в системе коммуникаций. Сборник научных трудов кафедры
Shilina M. G., В кн. : Паблик рилейшнз и реклама в системе коммуникаций. Сборник научных трудов кафедры. : М. : Факультет журналистики МГУ им. М.В.Ломоносова, 2011.
Added: February 8, 2014
Shilina M. G., В кн. : Паблик рилейшнз и реклама в системе коммуникаций. Сборник научных трудов кафедры. : М. : Факультет журналистики МГУ им. М.В.Ломоносова, 2011.
Added: February 8, 2014
М. : Факультет журналистики МГУ им. М.В.Ломоносова, 2012
Added: February 9, 2014
Shilina M. G., М. : Факультет журналистики МГУ им. М.В.Ломоносова, 2013
Информационное пространство, медиасфера в XXI веке постоянно обретают новые характеристики, связанные в первую очередь, с техническими новациями. Технологии дают уникальные возможности для медиакоммуникации, и de facto сводят на нет весь прежний профессиональный опыт медиаиндустрии. Сегодня преждевременно говорить о существовании канонов журналистики новейшего периода, однако системные базовые теоретические знания классической журналистики, аналитический подход к реалиям современного ...
Added: February 9, 2014
Савруцкая Е., Савинова О. Н., Veksler A. et al., Н. Новгород : Нижегородский государственный лингвистический университет им. Н.А. Добролюбова, 2001
Added: November 25, 2013
Shilina M. G., M. : [б.и.], 2013
Учебно-методические материалы программы курса для специальности «Реклама и связи с общественностью». ...
Added: February 9, 2014
Shilina M. G., M. : [б.и.], 2013
Учебно-методические материалы программы курса для специальности «Реклама и связи с общественностью». Электронный носитель. ...
Added: February 9, 2014
Shilina M. G., М. : Лаборатория бизнес-коммуникаций, 2011
Added: February 9, 2014
Veksler A., Н. Новгород : PR-Эксперт, 2001
В этом издании основное внимание обращается на теорию и практику PR. В главе 1 обсуждаются теоретические направления PR, маркетинга и рекламы. Во второй главе представлены ответы на главные вопросы по связям с общественностью: как управлять репутацией, чем PR содействует маркетингу, какова роль PR в поддержке рекламы, как применять PR в лоббировании. Третья глава продолжает вторую, ...
Added: November 25, 2013
Shilina M. G., М. : [б.и.], 2011
Added: February 9, 2014
М. : Экон-Информ, 2017
Collection of reports on the problems of modern education and research in the field of advertising and PR ...
Added: June 15, 2017
Shilina M. G., Горохов В. М., Медиаскоп 2012 № 2
The nature of the Public Relations (PR) system due to the increased use of Internet communication changes innovatively. This article contains methodological background for investigations of PR based on the Internet as a tool and a medium of communication. ...
Added: February 8, 2014
Shilina M. G., Media Dialogues 2013
The Informational paradigm of discourse to the XXIst century is replaced by communicative; due to the spread of the Internet, new features and models of communication based on the subject‐tosubject concept of hypertext are formed. Tekstogennostђ as a set of
anthropogenically‐technical factors of generation, transmission, exchange texts of public communication, leading to the formation and operation ...
Added: February 9, 2014
Shilina M. G., М. : Лаборатория бизнес-коммуникаций, 2011
Added: January 20, 2012
Shilina M. G., Медиаскоп 2010 № 2 С. 0421000082\0015
In the article the analysis of the current economic and social innovative discourse is given. The author researches the paradigms of innovative PR (new subjects, objects, etc.) and gives new principles and concepts of the methodology of researches and define a new paradigm of PR as collaborative relations, and new onthological features of PR are ...
Added: February 8, 2014
Струнина Т. А., Ученые записки Казанского университета. Серия: Гуманитарные науки 2010 Т. 152 № 2 С. 214-222
The paper covers PR-text directive function marked by specific stylistic features. A contrastive stylistic analysis is made of writing style of PR-texts produced by federal authorities in Russia and the USA. ...
Added: October 18, 2012
О.О.Савельева, Альманах теоретических и прикладных исследований рекламы 2013 № 2 С. 8-23
The problem of negative consequences of the impact of marketing communications technologies would be in many respects solved, if the advertising community, the corporate tone was set up not just by the intellectuals, but by intelligent intellectuals, endowed with civil, and in broader terms, social and cultural responsibility. The formation of these specialists will no ...
Added: February 21, 2014
Pirogova Y., Молозина А. К., Реклама: теория и практика 2012 № 6 С. 378-390
В статье анализируются особенности слоганов, которые используются в медиасфере для продвижения медиакомпаний, средств массовой информации и медиапродуктов. Выявлены основные виды слоганов в их соотношении с медиабрендами разных уровней. Проведен анализ соотношения основных и неосновных слоганов СМИ, систематизированы информационные поводы появления неосновных слоганов.
Содержание статьи.
• Значимость слогана
• Особенности слоганов в медиасфере
• Постоянство и вариативность слоганов ...
Added: January 31, 2013
Shilina M. G., Медиаскоп 2011 № 4 С. 0421100082\0107
Making a strategy is the methodology of social development in the XXI century. One of the most effective formats of it is a foresight research study. Foresight as an instrument for shaping Public Relations strategy in the domestic and foreign scientific context are investigated first. The article first introduces a number of definitions, raising questions ...
Added: February 8, 2014
Shilina M. G., Медиаскоп 2012 № 2
The article presents analysis of topical communication models and development trends of the innovative discourse. The key factor for the realization of innovative strategies is the usage of Internet communication. Realization of the interaction between all the actors of the innovative process (state-business-science-audience) in the innovative information environment is secured by institutional mediators – specialists ...
Added: February 8, 2014
Shilina M. G., Вестник Пермского университета. Философия. Психология. Социология 2013 № 3(15) С. 173-182
Public relations require adequate scientific reflection, and an integrated theoretical framework to form the paradigm of scientific knowledge in this field in Russia. The research results form the basic provisions of the scientific knowledge of PR and demonstrate the scientific potential of the theme. ...
Added: February 8, 2014
Gridneva N. N., St. Petersburg : OOP, 2011
This study guide, being a logical continuation of the book by N.Gridneva and S.Solntsev ‘Business English’, is for the students of non-linguistic departments who study Business English. Its structure consists of several sections including a text on one of the five topics, a series of pre- and after-reading tasks on its understanding, and also a ...
Added: October 26, 2012
М. : Пресс-Корп, 2011
Added: February 27, 2014
Shilina M. G., Медиаскоп 2010 № 2 С. 0421000082\0021
The article presents the results of pieces of research devoted to the analysis of actual communications of public relations, mentioned in connection with the emergence and development of a new model of Internet communications -Web 2.0 ( 2005). The author suggests an innovative approach to the creation of new theoretical paradigms in public relations and ...
Added: February 8, 2014
Shilina M. G., Вестник Московского университета. Серия 10: Журналистика 2011 № 1 С. 168-176
In the article the results of the innovative approach to creation the newest theoretical paradigms of the theory of public relations in the sphere of its new subjects is offered for the first time. The author researches these new subjects, such as Academic Public Relations (APR) and Scientific Public Relations (SPR), puts forward a complex ...
Added: February 8, 2014