?
ПАБЛИК РИЛЕЙШНЗ В МЕЖДУНАРОДНОМ ОЛИМПИЙСКОМ ДВИЖЕНИИ
Актуальные вопросы физической культуры и спорта. 2000. Т. 3. С. 218-222.
Istyagina-Eliseeva E., Актуальные вопросы физической культуры и спорта 2000 Т. 3 С. 222-226
Added: December 8, 2020
Istyagina-Eliseeva E., Теория и практика физической культуры 2001 № 7 С. 15-17
Added: December 8, 2020
Savelyeva O. O., В кн. : Прикладная культурология. Энциклопедия. : М. : Общество с ограниченной ответственностью "Издательство "Согласие", 2019. С. 756-759.
Public relations are considered as part of the cultural field, as a cultural practice and socio-cultural technology. ...
Added: January 4, 2019
Ivanchenko G. V., М. : Смысл, 1999
Паблик рилейшнз в России больше чем паблик рилейшнз. И одновременно меньше. Когда на заре рынка в перестроечную пору в Россию пришло это понятие, которое до сих пор и на русский-то не удается перевести однозначно, оно упало на почву, подготовленную мощной и вполне профессиональной индустрией партийной пропаганды. Уж что-что, а воздействовать на общественность у нас умели. ...
Added: August 27, 2013
Shilina M. G., Делибашич М., Mediske Dialozi 2012 Т. 5 № 13-14 С. 327-342
In the article the analysis of the current innovative discourse is given. The author researches the paradigms of innovative PR, media (new models, subjects, objects, etc.) and gives new concepts of researches and define a new paradigm of PR and media as collaborative ones. As a result, the author comes to the conclusion that the ...
Added: December 9, 2012
Орел : ООО ПФ "Картуш", 2013
he materials of the collection combine researches in the field of journalism, public relations, legal regulation and philosophy of knowledge. The materials are for a wide audience. ...
Added: February 10, 2014
Сочи : СГУ, 2012
Материалы содержат тексты пленарных сообщений и выступлений на секционных заседаниях конференции. Рассматривается феноменология, динамика, механизмы и закономерности социальных и психологических явлений, вызванных подготовкой и проведением Олимпийских игр-2014 в г. Сочи и России. ...
Added: February 20, 2013
Shilina M. G., M. : [б.и.], 2013
Учебно-методические материалы программы курса для специальности «Реклама и связи с общественностью». ...
Added: February 9, 2014
Бернейс Э., М. : Национальный исследовательский университет "Высшая школа экономики", 2019
«Связи с общественностью» («Public Relations») – третья книга Эдварда Бернейса. Прочитав эту книгу, будет сложно трактовать PR произвольно, путая его с пропагандой и с иными малопочтенными формами массовой коммуникации. Книга раскрывает глубинный смысл сложной профессиональной деятельности, которую автор сравнивает с «дорогой с двусторонним движением», подчеркивая, что связи с общественностью любой организации должны соответствовать общественным интересам ...
Added: November 7, 2019
Савруцкая Е., Савинова О. Н., Veksler A. et al., Н. Новгород : Нижегородский государственный лингвистический университет им. Н.А. Добролюбова, 2001
Added: November 25, 2013
Matveychev O. A., Гусев Д., Хазеев Р., Книжный мир, 2018
"Экономика вторична, современный меч - это меч информационный" - утверждают авторы этой книги. Ее первое издание появилось 15 лет назад. Книга наделала шума и стала по-настоящему "культовой".
Сегодня не только пиарщикам и политтехнологам необходимо знать, почему же все-таки уши машут ослом, а не наоборот. Любому, кому есть дело до жизни и метаморфоз общества, будет интересно узнать, ...
Added: January 29, 2019
М. : Издательство Московского гуманитарного университета, 2015
The collection contains materials of scientific-methodical conference, held 16-18 April 2015 at the Moscow University for the Humanities ...
Added: March 18, 2016
Shilina M. G., Media Dialogues 2013
The Informational paradigm of discourse to the XXIst century is replaced by communicative; due to the spread of the Internet, new features and models of communication based on the subject‐tosubject concept of hypertext are formed. Tekstogennostђ as a set of
anthropogenically‐technical factors of generation, transmission, exchange texts of public communication, leading to the formation and operation ...
Added: February 9, 2014
О.О.Савельева, Альманах теоретических и прикладных исследований рекламы 2013 № 2 С. 8-23
The problem of negative consequences of the impact of marketing communications technologies would be in many respects solved, if the advertising community, the corporate tone was set up not just by the intellectuals, but by intelligent intellectuals, endowed with civil, and in broader terms, social and cultural responsibility. The formation of these specialists will no ...
Added: February 21, 2014
Lebedev A. V., В кн. : Исследования медиа и коммуникаций: теории, практики, исследовательские перспективы: Сборник трудов III Межвузовской научно-практической конференции бакалавров, магистрантов и аспирантов. : М. : [б.и.], 2018. С. 142-166.
"Investor Relations" is an interdisciplinary sphere of scientific knowledge. The term "Investor Relations" has many meanings and has not been sufficiently studied in Russian academic literature. Some authors consider them to be part of public relations (PR), the other group of scientists refers the IR to the prerogative of finance, while the third group refers ...
Added: February 27, 2018
Pilgun M. A., М. : АПК и ППРО, 2012
Teaching aid is a series of exercises aimed at assimilation and comprehension of the theoretical course "Russian language and culture of speech." During the study course, students should not only strengthen knowledge in the creation, operation and perception of the text, but also learn how to apply them practically to achieve their communication and marketing ...
Added: November 17, 2012
Shilina M. G., Вестник Тверского государственного университета. Серия: Филология 2014 № 3 С. 253-261
The paper presents the results of analisys of PR texts in Russian media sphere. The author analizes the main transformations of PR text in digital age. ...
Added: November 28, 2016
Струнина Т. А., Ученые записки Казанского университета. Серия: Гуманитарные науки 2010 Т. 152 № 2 С. 214-222
The paper covers PR-text directive function marked by specific stylistic features. A contrastive stylistic analysis is made of writing style of PR-texts produced by federal authorities in Russia and the USA. ...
Added: October 18, 2012
М. : Экон-Информ, 2017
Collection of reports on the problems of modern education and research in the field of advertising and PR ...
Added: June 15, 2017
Shilina M. G., M. : [б.и.], 2013
Учебно-методические материалы программы курса для специальности «Реклама и связи с общественностью». Электронный носитель. ...
Added: February 9, 2014
Abramov R., Вестник Пермского университета. Серия: История 2020 Т. 51 № 4 С. 50-62
The article shows two areas of language reception and Western PR technology. The selected publications of Soviet experts on the topic of criticism of Western PR are analyzed. Examples are also presented from the practice of the work of Soviet experts of international influence (Vneshtorgizdat, AP Novosti) who worked abroad in these organizations and then ...
Added: December 9, 2020
Shilina M. G., Mediske Dialozi 2012 Т. 5 № 13-14 С. 407-428
The Informational paradigm of discourse to the XXIst century is replaced by communicative; due to the spread of the Internet, new features and models of communication based on the subject-to-subject concept of hypertext are formed. Tekstogennost’ as a set of anthropogenically-technical factors of generation, transmission, exchange texts of public communication, leading to the formation and ...
Added: December 9, 2012
М. : Факультет журналистики МГУ им. М.В.Ломоносова, 2011
Added: February 8, 2014
Tulchinskii G. L., СПб. : НИУ ВШЭ (Санкт-Петербург), 2013
Учебное пособие содержит опорный конспект базового курса "Основы связей с общественностью", в котором обобщен опыт многолетнего чтения систематического курса по PR в отчественных и зарубежных вузах. Форма опорного конспекта позволяет представить содержание курса в емкой и наглядной форме. Пособе может использоваться как для самостоятельного занкомстсва с PR, так и для преподавания соответствсующих курсов, связанных с ...
Added: November 28, 2013