• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site
Menu
  • HSE University
  • Publications of HSE
  • Book chapters
  • Применение онтологий и принципов организации сервис-ориентированной архитектуры при проектировании и реализации системы имитационного моделирования

Book chapter

Применение онтологий и принципов организации сервис-ориентированной архитектуры при проектировании и реализации системы имитационного моделирования

С. 61-65.
Замятина Е.Б., Миков А.
It is difficult to imagine an enterprise, company, firm, an education organizations or organizations of health which does not deal with information systems. The openness and flexibility of the information systems provide a flexible and effective management. So it is necessary to adapt information system to new conditions being changed and to team up with other systems, with simulation system, for example. So it is possible change business processes, to execute their reengineering and to anticipate the consequences of any event and to take into account the different risks.

In book

Применение онтологий и принципов организации сервис-ориентированной архитектуры при проектировании и реализации системы имитационного моделирования
Edited by: Е. А. Борисова Т. 1. Таганрог: Издательство Технологического института ЮФУ, 2012.