• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site
  • HSE University
  • Publications of HSE
  • Articles
  • Региональные бизнес-группы: общие клиенты, перекрестные продажи. Оценка возможностей увеличения отдачи от коммерческих инвестиций в региональных бизнес-группах, на примере бизнес-группы «нижегородский проект»

Article

Региональные бизнес-группы: общие клиенты, перекрестные продажи. Оценка возможностей увеличения отдачи от коммерческих инвестиций в региональных бизнес-группах, на примере бизнес-группы «нижегородский проект»

Российское предпринимательство. 2009. Т. 4. № 1(32). С. 158-163.

Recently, in the regions began to appear a lot of business groups, the further competitiveness of which will directly depend on the intensity of their collaborative efforts to develop domestic market. The degree of diversification of business groups significantly increases the efficiency of their business investment through cross-selling. To evaluate the size of the potential benefits becomes possible by using the model of the capital of clients.