?
Стратегия присутствия в Интернете: тенденции в развитии области
.
Porshnev A., Тарасова А. А.
In book
Вып. 3. , Н. Новгород : Издательство НИСОЦ, 2013
Pugaeva M., Korelina A., Маркетинг услуг 2015
This article considers the use of "service blueprinting" - marketing technology tools to engage consumers in the company's activities. Service blueprinting were used to hostels and museums in Moscow, highlighted the characteristics of each object, as well as recommendations to improve service delivery. ...
Added: October 20, 2015
Chichkanov N., / Высшая школа экономики. Series WP BRP "Science, Technology and Innovation". 2019. No. 100.
Despite the growing interest to the field of coproduction from the service-dominant logic literature, this concept is still being emerging and most of the existing papers do not provide any empirical evidence. The aim of the study is to investigate whether those KIBS firms that involve their customers in coproduction of services are more innovative. ...
Added: December 15, 2019
Korelina A., Маркетинг и маркетинговые исследования 2016
В работе представлены результаты исследования маркетинговых технологий вовлечения потребителей в совместное создание ценности, используемых компаниями гостиничной индустрии в России и за рубежом. На основе данных, собранных в ходе фокус-группового исследования и структурированных интервью с представителями хостелов, была проведена оценка текущего и желаемого уровня владения маркетинговыми технологиями вовлечения потребителей в совместное создание ценности компаниями гостиничной индустрии ...
Added: October 19, 2016
Pugaeva M., В кн. : Тезисы 4-й межрегиональной научно-практической конференции "Музей в 21 веке" (23-24 апреля 2015 года, Москва). : М. : [б.и.], 2015. С. 14-15.
В докладе представлен механизм вовлечения потребителей в совместное создание ценности, а также его возможные результаты для деятельности музеев. ...
Added: May 14, 2015
Oyner O. K., В кн. : Клиентоориентированность: исследования, стратегии, технологии : монография. : М. : ИНФРА-М, 2020. Гл. 2. С. 32-54.
Клиентоориентированность — одна из самых обсуждаемых в настоящее время маркетинговых концепций. В монографии рассмотрен широкий круг вопросов: от трендов изменения культуры и запросов потребителей, эволюции концепции ориентации на клиента до инструментов оценки клиентоориентированности, технологий удержания клиентов, роли персонала в формировании клиентоориентированной компании. Монография предназначена для студентов, аспирантов, преподавателей и всех, кто интересуется вопросами маркетинга. ...
Added: December 7, 2019
Корелина А. С., Микроэкономика 2015 № 6 С. 64-71
The article presents the results of a content analysis of customers’ satisfaction by quality of services of hotels and hostels in Moscow. The clients’ opinions left on the specialized tourist websites, collectors of consumers’ opinions, formed research base for this content analysis. The author has constructed the multiple regression equation, which characterizes the cumulative influence ...
Added: January 25, 2016
Shamshurin I., , in : Advances in Computational Intelligence. 11th Mexican International Conference on Artificial Intelligence, MICAI 2012, San Luis Potosi, Mexico, October 27 - November 4, 2012, Proceedings. * II: Lecture Notes in Artificial Intelligence.: Heidelberg : Springer, 2012. P. 58-68.
In this paper, we consider opinion word extraction, one of the key problems in sentiment analysis. Sentiment analysis (or opinion mining) is an important research area within computational linguistics. Opinion words, which form an opinion lexicon, describe the attitude of the author towards certain opinion targets, i.e., entities and their attributes on which opinions have ...
Added: December 18, 2012