Book chapter
Концепция «самообучающейся организации» как теоретическая основа современных подходов к обучению и развитию управленческого персонала
С. 142-147.
Удалова Н. М., Удалова И. Б.
Similar publications
Гапонова О. С., Сидоренко Е. П. Н. Новгород: Нижегородский государственный университет им. Н.И. Лобачевского, 2007.
Added: May 29, 2012
Гапонова О. С., Сидоренко Е. П. Н. Новгород: Нижегородский государственный университет им. Н.И. Лобачевского, 2008.
Added: May 29, 2012
Added: Aug 2, 2012
Гапонова О. С., Сидоренко Е. П., Нечаева Э. В. В кн.: Социально-экономическое развитие России: проблемы и перспективы. Материалы Межрегиональной научно-практической конференции (Нижний Ногород, 16 апреля 2008 г.). Н. Новгород: Нижегородский государственный университет им. Н.И. Лобачевского, 2009. С. 60-62.
Added: May 24, 2012
Гапонова О. С., Сидоренко Е. П. Н. Новгород: Нижегородский государственный университет им. Н.И. Лобачевского, 2009.
Added: May 30, 2012
Плисецкий Е. Е. География в школе. 2012. № 6. С. 3-11.
In article the concept of a special economic zone (OEZ), key principles of its organization, specifics of the OEZ organization for tourism development are considered, the analysis of world experience of creation and functioning of tourist and recreational OEZ in Panama, China and on Philippines is given.
Added: Sep 1, 2012
Кузьмина Т. А. В кн.: Материалы Третьих годичных чтений Гуманитарного Факультета МГСУ 24-25 января 2004. М.: Московский государственный строительный университет, 2004. С. 187-190.
Added: Nov 4, 2012
Романова Т. В. Вестник Поморского университета. Серия: Гуманитарные и социальные науки. 2009. № 11. С. 188-192.
Added: Jul 25, 2012
Ulanovsky A. M. Psychology. PSY. Высшая школа экономики, 2015. No. WP BRP 51/PSY/2015.
This article studies coaching in an organizational context. The research focuses on analysing the specifics of clients’ experiences before, during and after coaching sessions, based on a survey (N=68) and sets of interviews with executives, managers and employees (N=18). It investigates the role and types of coaching expectations, the dynamics of client evaluations during the sessions, their feeling of security, the perception of the coach’s style, types of work (psychologically-oriented and managerial-oriented) and organizational context. Special attention is paid to the qualitative analysis of the positive and negative metaphors of coaching in relation to client satisfaction or dissatisfaction with the sessions, and the conditions which contribute to, or hinder, the efficacy of corporate sessions.
Added: Dec 8, 2015