• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site
Of all publications in the section: 50
Sort:
by name
by year
Article
Липсиц И. В. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2005. № 6.
Added: Oct 9, 2010
Article
Прохорова Т. Б., Агейчик Н. А. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2016. № 5. С. 376-385.

This study deals with customer experience and its impact on customer loyalty to online store. This research looks into the matter of customer purchase history provided by Russia’s largest online store of tools and equipment. We show significant factors in the analysis of consumer behavior, particularly the definition and construction of customer’s features.

Added: Mar 14, 2017
Article
Солоцкая М. О., Латышова Л. С. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2009. № 4. С. 308-317.
Added: Jan 25, 2010
Article
Латышова Л. С., Пантелеева Е. К. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2010. № 5. С. 386-394.
Added: Oct 17, 2012
Article
Пантелеева Е. К., Латышова Л. С. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2009. № 1. С. 18-29.
Added: Jan 25, 2010
Article
Акбулатова Д. Р. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2014. № 2. С. 116-125.
Added: Apr 16, 2014
Article
Акбулатова Д. Р. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2013. № 6. С. 420-430.
Added: Mar 25, 2014
Article
Александровский С. В., Казанькова Н. В. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2015. № 3. С. 206-216.

International research confirm popularity of digital-marketing, but Russian practices in this field is less surveyed. From empirical study of 74 companies in Volga Federal District authors conducted analysis of Russian digital-marketing practices and measured relations of goals and tools in micro-, small- and medium-sized businesses.

Added: Aug 30, 2015
Article
Поротникова Н. А., Ченцова А. Д. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2012. № 2(98). С. 152-165.
Added: Jan 11, 2013
Article
Шарина А. М. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2016. № 4. С. 300-316.
Added: Sep 30, 2016
Article
Корелина А. С. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2015. № 2 (116). С. 142-155.

The article presents the results of a study of customer satisfaction in the hotel industry in Russia. Based on this research the most important factors of customer satisfaction were determined and a conceptual model describing the relationship between the customer satisfaction and company financial results in the hotel industry was developed.

Added: Jun 11, 2015
Article
Казаков С. П. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2015. Т. 119. № 5. С. 384-395.

This paper examines the level of Russian tourists satisfaction for the hotel services located in resorts of Spain.  In this study the classification of Russian tourists was completed based on the factors of satisfaction importance. The results of the study can be useful for  Russian resort hotels owners and managers, to control the quality of services for their hospitality facilities.

Added: Sep 9, 2015
Article
Замыслов А. Н. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2012. № 5.
Added: Apr 2, 2012
Article
Паненко А. В. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2015. № 5. С. 358-370.
Added: Oct 19, 2015
Article
Новикова О. В., Серёткина М. А. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2016. № 4.
Added: Oct 20, 2015
Article
Корелина А. С. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2014. № 5(113). С. 392-403.

The article presents the results of the study of consumer behavior of tourists, visiting Krasnodar region, and the analysis of companies in Russian online booking market. On the basis of these results key factors of consumers' retention in online booking market are identified and a model of travel informational portal operation is developed.

Added: Nov 10, 2014
Article
Ананьева Т. Е. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2010. № 1 (85).
Added: Dec 10, 2010
Article
Стребков Д. О. Маркетинг и маркетинговые исследования. 2009. № 6. С. 466-490.
Added: Mar 10, 2010