• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site
Of all publications in the section: 19
Sort:
by name
by year
Article
Назаров М. М., Виговская Е. Г. Интернет-маркетинг. 2013. № 5. С. 70-79.
Added: Feb 4, 2014
Article
Новаторов Э. В., Степанов Н. Интернет-маркетинг. 2012. № 1. С. 62-64.
Added: Jul 18, 2012
Article
Панарин С. И. Интернет-маркетинг. 2008. № 3 (51). С. 168-174.
Added: Oct 5, 2010
Article
Назаров М. М., Виговская Е. Г. Интернет-маркетинг. 2010. № 4. С. 252-260.
Added: Apr 10, 2013
Article
Котляров И. Д. Интернет-маркетинг. 2012. № 5. С. 288-294.
Added: Dec 2, 2012
Article
Котляров И. Д. Интернет-маркетинг. 2012. № 2. С. 108-114.
Added: Dec 2, 2012
Article
Пикунова Е. Ю. Интернет-маркетинг. 2011. № 6 (66). С. 364-369.
Added: May 28, 2012
Article
Щепина И. Н., Ковалёва В., Левин М. И. и др. Интернет-маркетинг. 2006. № 4(34). С. 194-207.
Added: Apr 14, 2010
Article
Логунова О. С., Лебедев П. А. Интернет-маркетинг. 2015. № 1. С. 52-68.
Added: Jan 30, 2015
Article
Шарина А. М. Интернет-маркетинг. 2016. № 3. С. 166-172.
Added: Sep 30, 2016
Article
Назаров М. М. Интернет-маркетинг. 2017. № 1. С. 8-15.
Added: Aug 28, 2017
Article
Назарова В. В. Интернет-маркетинг. 2014. № 4(82). С. 248-255.
Added: Jan 3, 2015
Article
Шарина А. М. Интернет-маркетинг. 2015. № 5. С. 272-279.
Added: Nov 23, 2015
Article
Комиссарова Т. А. Интернет-маркетинг. 2012. Т. 72. № 6. С. 374-380.

 

The paper describes an approach involving the use of social networks in order to increase b-2-b sales. The essence of the approach is the need to create and sell ideas rather than solutions. Virtual communities are the medium in this case helps identify customer problems and draw attention to the unusual idea.

Added: Mar 24, 2013
Article
Котляров И. Д. Интернет-маркетинг. 2012. № 4. С. 252-258.
Added: Dec 2, 2012
Article
Давыдов С. Г., Стахмич А. С. Интернет-маркетинг. 2011. № 3. С. 150-159.
Added: Oct 5, 2011