• A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Найдены 4 публикации
Сортировка:
по названию
по году
Статья
Kusraeva O., Rebiazina V. A. Trziste. 2021. Vol. 33. No. 1. P. 7-24.
Добавлено: 25 октября 2020
Статья
Rozhkov A. Trziste. 2014. Vol. 26. No. 1. P. 7-22.

In modern world the importance of customer orientation (CO) cannot be underestimated. It hugely impacts the overall business performance as well as separate areas of business-customer interaction. In this paper we examine the role of personal level relations and customer orientation in direct sales industry (DS) on the Russian market. Based on a large scale survey (over 6000 participants in over 74 regions of Russia we develop a model revealing the factors that define the level of customer orientation in personal level interactions. 

Добавлено: 7 ноября 2013
Статья
Klimanov D., Frolkina E. Trziste. 2015. Vol. 27. No. 1. P. 75-92.
Добавлено: 7 июня 2015
Статья
Rebiazina V. A., Smirnova Maria, Moreva I. Trziste. 2014. Vol. 26. No. 1. P. 23-44.
Добавлено: 21 ноября 2013